Häftig detalj

stubbe naturligt

Jag gillar att plocka in naturen i inredningen, gärna kvistar, blommor, stenar mm. naturliga matrial helt enkelt.

För två år sedan fick jag två fina stubbar av en arbetskamrat som jag ställde på torkning så de skulle bli sådär härligt spruckna och fina. Efter ett år var de hyffsat fina och jag bestämde mig för att använda de som dekoration på David och Jennys bröllop. De stod jättefint vid ingången med blommor på, när vi sedan dagen efter skulle dit och städa så hade någon tagit mina stubbar! *arg*

Så nu har jag inga stubbar längre... hittade de här stubbarna på min favoritbutik Urban living fär 1875 - 2610:-(3 strl)
Lite väl dyrt tyckte jag! Jag kanske få be snällt igen om ett par nya stubbar för visst är det läckert!?


Kommentarer
Postat av: isa

Men att folk inte kan hålla fingrarna i styr..

jag såg mycket målade stubbar på inredningsmässan i höstas och det är en cool ide. Har även sett att man har satt ben på en och använt den som en pall det var en cool ide tyckte jag ska se om jag har någon bild att visa dig framöver. Galet dyrt för lite ved.. Förlåt men jag skulle själv aldig köpa så dyra. Då tycker jag att det låter så mycket bättre att fråga vänner :)

vart ska du ah dem i sådant fall??



Hur är det annars?? Har du funderat på hur du ska göra med dekorations jobbet?? Känns det bättre nu??

Kramar

2011-01-18 @ 13:25:32
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Stubbar, håller med vilken läcker inredningsdetalj!

Kram Rebecka

2011-01-18 @ 19:05:04
URL: http://roomdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0