Like like like!

maryme skylt

När jag för några veckor sedan hjälpte Mari att skylta om efter jul på hennes salong Mary me, så
hängde vi upp lite kedjor i taket! Mest för att vi tyckte det var snyggt =) Jag har inga bilder på helheten eftersom det inte gick riktigt som planerat den dagen. Mari hade glömt nycklarna till förådet där skyltmatrialet fanns och nycklarna hade åkt med en bil till Umeå så mycket kunde vi faktiskt inte göra. Kedjorna var mest för att få lite höjd i skylten, det är ett stort fönster!

Jag tänkte springa ner på stan imorgon så jag kan fota lite då så ni får se. Jag hade en ideé om att skära ut ett stort M i frigolit som Mari fixade själv. Denna skyltning kan jag absolut inte ta åt mig något för (kanske lite ideér) utan Mari fixade resten eftersom det inte gick så himla bra denna dag.... Visste ni att hon både är frisör och makeup-artist? Förra veckan hade de en plåtning i salongen, bilderna blev grymma =) Ni hittar de på hennes sida KOLLA IN!

Öviks fianste salong
Mattias Nyberg som ritat denna logga har även fixat designen till min nya sida! Kan inte annat än bli en succé!!
Tack tack tack Mattias! Har planerat en liten intervju med Mattias, visa lite bilder från hans lägenhet med. Grym stil där med =)

Ni som följt min blogg vet att jag inredde den salongen tillsammans med Mari, bilder från invigningen hittar du här.
Soffan i hallen på maryme

God Kväll mina vänner!



Kommentarer
Postat av: jenny

Men du.. när är det dags för byte till andra sidan då?? Säg till så jag kan länka om:) Den var sjuuuuukt snygg!!!

Kram jenny

2011-01-27 @ 08:25:17
URL: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0