Sjukstuga

Brukadesign medicinlåda
Från bruka design som jag köpte när jag flyttade hemfrån dvs en
himlarns massa år sedan
..

Medicinlåda
Denna kunde jag inte motstå när vi packa upp den på jobbet för någon
månad sen


Jag gillar att ha fina lådor till mina grejor, ingen som kan ta fel på innehållet här inte.

Nu används lådorna flitigt kan jag säga, Kristofer är febrig, snuvig, hostig och magsjuk! himla jobbigt! Nu hoppas jag för allt i världen att jag klarar mig. Jag har inte haft den där hemska kräksjukan på minst 10 år så jag hoppas att det håller i sig =) De senaste nätterna har det inte blivit så mycket sömn..

Idag är jag ledig och efter en behövlig sovmorgon tror jag att det är dags att gå ut i solen! JA solen lyser, himlen är blå! Tänkte gå ner på stan och köpa färg till ett projekt här hemma! hihi...

Hoppas ni får vara friska!

Kommentarer
Postat av: therese

vart jobbar du?

2011-01-29 @ 12:45:23
Postat av: Sofia

Jaa, klart jag tjuvkikade... ;)



Åh, spännande att se vad det är för färg och projekt! :)

Hoppas du klarar dig från magsjuka och det andra!

Trevlig lördagkväll!!

Kram!

2011-01-29 @ 19:23:32
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jaa, klart jag tjuvkikade... ;)



Åh, spännande att se vad det är för färg och projekt! :)

Hoppas du klarar dig från magsjuka och det andra!

Trevlig lördagkväll!!

Kram!

2011-01-29 @ 19:23:58
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Katrina - Dot Dot Dash

love the graphics!! and great blog!

2011-12-08 @ 10:13:55
URL: http://dotdot-dash.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0