Mera vårkänslor!

nyheter lagerhaus

Jag är absolut ingen bakmäniska, inte i närheten! Chockladbollar och en vanlig gräddtårta är väl det som brukar gå an, kanske en kladdkaka med. Såg de här urgulliga nyheterna på Lagerhaus och en kort sekund kände jag att jag kanske skulle kunna baka något, men nej. Haha!

Men ni kanske tycker det är roligt så jag visar er de här urgulliga bakprylarna iaf!
Jag gillade tårtfatet bäst, tänk om man kunde få cupcakes på köpet! =)

Om ni undrar varför det är lite halvtyst här på bloggen är det för att jag jobbar min långvecka nu, även nu i helgen. Så nu är vi nyss hemkommen från Williams 7-års kalas, där bjöds det på mycket gosaker! Kanske därför jag fick lite inspiration till temat ikväll =)

(himla glad att man kan tidsinställa blogginläggen för nu har jag verkligen fullt upp hela veckan med både mitt vanliga jobb, planering inför jobbet i Sthlm och lite annat pyssel här hemma. Ja, jag ska berätta snaaaaaart!)

Nu ska jag kika runt lite hos er!

Bild; Lagerhaus

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag tycker inte alls att du verkar ha bloggtorka.. Du bloggar ju på som aldrig förr;) GO Petra!!



Kraaam Jenny

www.janethepain.se

2011-01-10 @ 11:31:08
URL: http://janethepain.se
Postat av: isa

Du är ju bäst som alltid inte ursäkta sig för nåt som inte syns ;)

Du är grym tjejen!! Tidsinstälda inlägg har jag inte lärt mig än men det skulle behövas i bland, för det tar mycket tid att blogga minst sagt!!



Vilken trevlig dag ni verkar ha haft!! Hahaha ja det kan jag tänka mig att inspirationen kom ifrån. Mumsigt fina saker var det ialla fall och jag hoppas att ni fick fika och smaka lite gott på kalaset också ;) Kram

2011-01-10 @ 14:48:39
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0