Några av mina favoritstolar







1. Kartell stolen Lizz 1907:- Rum21
2. Frunkfurt stolen 795:- Designtorget
3. Eames DSR 2185:- Miljögården
4. Pinnstol Lilla Åland 2320:- Svenssons
5. Hee från Hay 2-p 3400:- Urbanliving
6. Tova (utgående produkt) Bolagret
7. Tolix 2140:- Lännamöbler
8. About a chair från Hay 2349:- Lännamöbler


I förra inlägget visade jag er fina och personliga bord. Tänkte fortsätta på temat matplats och visar er därför mina favoritstolar!
I framtiden har jag tänkt att blanda stolar runt ett bord. Än så länge har jag bara Eamesstolen, tova från bolagret och en pinnstol, sakta men säkert som man brukar säga! Har iofs ingen plats här hemma för fler möbler men jag har börjat samlingen!
Vilken är er favoritstol?

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag älskar oxå stolar & det finns ju så många snygga men min favorit bland dom du visar är nog den från bolagret, Tova! Har alltid velat ha den:)Ha det bra, kram emma

2011-01-03 @ 20:09:40
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Läckra stolar - speciellt 2an, 3an och 8an. Hemma hos oss har vi precis bytt ut våra gamla stolar mot Eames DSR.

2011-01-03 @ 22:22:33
URL: http://houseofjammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0