Styleroomboken till fyndpris!

styleroomboken
Passa på att köpa Styleroomboken till fyndpris, endast 160:- på inreda.com

Boken är uppdelad i fyra olika kapitel: Villa, Bostadsrätten, Hyreslägenheten och På landet...Alla foton kommer från Styleroom.se och är fotade av medlemmarna.  Ett helt nytt koncept!

Boken innehåller 192 sidor inredningsinspiration från 19 av StyleRooms medlemmar.

Styleroom har 17336 medlemmar just nu och över 200000 inspirationsbilder! om du inte spanat in Styleroom än så gör det!

Jag har äran att få vara med i boken med kort från vår lägenhet!

Nu ska jag gå ner till Mari på Mary Me och försöka skylta om i fönstret så här efter jul. Lite ide torka men får se, den kanske infinner sig på plats...Ska ta med mig kameran så jag kan visa er sen!

Kram


Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för tips. Har funderat på att köpa denna bok så nu blir det kanske att slå till. Lycka till med skyltningen.

Kram

2011-01-06 @ 14:05:53
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0